Programma 10 dorpen toernooi aanstaande zaterdag

24 augustus 2023 8:30

Zaterdag 26 augustus speelt Nagele 1 het 10 dorpen toernooi traditiegetrouw in Tollebeek. Er doen dit jaar acht teams mee verdeeld over twee poules. Nagele is ingedeeld bij SC Emmeloord, Tollebeek en RKO. In de voorbereiding speelt Nagele aanstaande dinsdag nog een ingelaste oefenwedstrijd als er om 19:30 afgetrapt wordt bij Tonego in Luttelgeest. Op 2 september begint vervolgens het echte werk met een thuiswedstrijd in de beker tegen SVM.

Onderstaand de tijden waarop Nagele haar wedstrijden speelt op het 10 dorpen toernooi:
  • 10u Nagele 1 - SCE 1
  • 11u Nagele 1 - Tollebeek 1
  • 12u Nagele 1 - RKO 1

De kruisfinales zullen om 13:15 gespeeld worden, de finale om 14:15 uur. De andere poule bestaat uit SVM, Ens, Creil/Bant en Tonego.

Creil-Bant heeft het toernooi de afgelopen twee keer gewonnen en mogen bij een volgende winst de wisselbeker houden. Lukt hen dat of gaat een ander team met de winst ervandoor?

Klik hier voor het speelschema en verdere info op tournify>>

7BEA1763-8047-4BB6-A83D-07238C0EAF5D.jpeg

998DF09C-60DA-41D6-827D-617E6CE94FAC.jpeg