Nieuwe samenstelling jeugdcommissie per 1 september

31 augustus 2023 12:00

Na vele jaren het gezicht te zijn geweest van onze jeugdcommissie heeft Steven van Mourik besloten het stokje over te dragen. Steven heeft (door de jaren heen ondersteund door Marjolein Hiddinga, Allard van der Wiel en Martin Kalter) met zijn tomeloze inzet en passie voor het voetbal ontzettend veel betekend binnen de jeugdcommissie.

Hoewel wij het uiteraard ontzettend jammer vinden dat Steven het stokje gaat overdragen, gaat hij deze wel overgeven aan een vernieuwde jeugdcommissie welke ook weet hoe de hazen lopen binnen de V.V. Nagele. Steven laat het stokje niet in één keer los en zal de nieuwe jeugdcommissie de komende tijd achter de schermen nog begeleiden.

Vanaf 1 september 2023 vormen Wilco van der Sar en Michiel Eilander de basis voor de jeugdcommissie binnen V.V. Nagele. Wilco en Michiel zijn al van jongs af aan zelf spelend lid en voetballen zelf nog steeds actief in het 35+ team. Ondertussen lopen ook de volgende generaties van der Sar en Eilander op de velden.

De jeugdcommissie is het aanspreekpunt voor jeugdleden, ouders en verzorgers bij vragen over jeugd aangelegenheden. Denk hierbij aan het indelen van de teams voor de competitie, het meetrainen van potentiële nieuwe leden, het indelen van de trainingen, het koppelen van trainers aan trainingen, het koppelen van leiders aan jeugdteams, de zaalcompetitie en het tiendorpentoernooi.

Waar Wilco en Michiel de basis zullen vormen van deze commissie is het altijd fijn als zij nog versterking krijgen binnen de jeugdcommissie. Lees je dit bericht en wil je meer weten wat jij kunt betekenen voor de jeugdcommissie of heb je vragen over jeugdcommissie gerelateerde zaken, neem dan contact op met Wilco of Michiel.

Wilco van der Sar 06 51 63 41 88
Michiel Eilander 06 10 65 75 74

Wij wensen Wilco en Michiel veel plezier in hun nieuwe rol binnen de V.V. Nagele.

Namens het bestuur van V.V. Nagele,

Thomas Keur