Ruim 2200 euro voor VV Nagele dankzij Rabo Clubsupport en Grote Clubactie

9 oktober 2023 16:45

De Grote Clubactie heeft 1335 euro opgeleverd. Daarnaast ontvingen we afgelopen zaterdag de uitslag van de Rabo Clubsupport. Dit leverde 903 euro op. Samen goed voor 2238 euro, een mooi resultaat.

Grote Clubactie
De Grote Clubactie, waarbij jeugdleden van V.V. Nagele op vrijdagavond 29 september langs de deuren zijn geweest om loten te verkopen, heeft een kleine 1700 euro opgeleverd. Hiervan gaat 80% naar onze vereniging, zo'n 1335 euro.

We willen alle verkopers en kopers hartelijk danken. De trekking van de winnende loten zal op 28 november 2023 zijn met €100.000,- als hoofdprijs.

Nog geen loten? Kans maken op mooie prijzen en tegelijkertijd VV Nagele financieel steunen? Loten kopen kan nog steeds online! Klik hier en koop eenvoudig je loten, de pagina staat al ingesteld op VV Nagele dus van de loten die je koopt komt 80% ten goede aan onze vereniging>>

Rabo Clubsupport
De stemmen zijn weer geteld. Leden van de Rabobank hadden de mogelijkheid te stemmen op zijn of haar favoriete vereniging. Voetbalvereniging Nagele kon uiteindelijk € 903,48 bijschrijven op de rekening. Een prachtig resultaat! We willen iedereen hartelijk danken voor het stemmen op onze club.

C89EEA23-2963-4D5F-8FA1-39C9336137B5.jpeg
Namens V.V. Nagele namen JO7 en Ilse van der Woerd (bestuur) afgelopen zaterdag de cheque van de Rabo Clubsupport in ontvangst. Verder op de foto Herma Rehorst en Wietske Eilander van de Rabobank.

62833A25-5953-4B76-80C3-B7BC3E490AE6.jpeg