Jongste talentjes van JO7 showen voetbalskills in Espel

15 oktober 2023 18:00

De jongste talenten van Nagele, deze zaterdagochtend bestaande uit Morris, Brent, Els, Marrit en Nikkie mochten hun voetbaltalenten weer laten zien. Dit keer in Espel waar drie wedstrijden werden gespeeld tegen Flevo Boys, Emmeloord en Espel.

In hun strijd tegen Flevoboys werden ze uitgedaagd, maar bleven ze vechten tot het einde. Op het natte veld gleed Nikkie moedig de tegenstanders voorbij tijdens de voetbalwedstrijd, de spanning was om te snijden terwijl ze richting het doel stormde. Helaas, 100 punten  voor de inzet maar de wedstrijd verloren.

Tegen SC Emmeloord kregen ze de kans om hun vaardigheden te laten zien. Brent leverde een prachtige assist op Morris, die de bal met precisie en finesse in het doel plaatste. Nagele haalde een welverdiende overwinning.

De wedstrijd tegen Espel was een waar spektakel, waarin de jonge spelers schitterden en triomfeerden, waardoor ze niet alleen hun tegenstanders, maar ook de toeschouwers verbaasden. De spanning steeg toen Els een perfecte vrije trap nam. De bal vloog door de lucht, en het leek wel alsof de tijd even stilstond. Een doelpunt! In de beslissende momenten van de wedstrijd, nam Marrit een uittrap die de adem van het publiek deed inhouden, terwijl de bal met kracht en precisie het veld over ging. Weer een goal! Eindstand van de wedstrijd tegen Espel: Winst voor Nagele!

De JO7-ploeg van Nagele bewees dat leeftijd geen belemmering is voor vastberadenheid en succes op het veld. En wie weet, misschien hebben de moeders van Marit, Nikkie en Els wel wat inspiratie opgedaan bij het zien van de voetbalskills van hun dochters!

D94FB238-346F-4BFE-A1F2-CC6E83A7500A.jpeg