Restant Nagele 1 - Oudehaske 1 wordt deze zaterdag uitgespeeld

20 oktober 2023 14:00

De KNVB heeft het restant van de wedstrijd Nagele tegen Oudehaske voor morgen (zaterdag 21 oktober) ingepland. Vorige week werd de wedstrijd gestaakt wegens een blessure bij de scheidsrechter. Waar velen dachten / klokten dat dit rond minuut 65 was, kregen we deze week een mail van de KNVB waarin stond dat het restant nog slechts 19 minuten bedraagt.

Navraag leerde dat de scheidsrechter minuut 71 heeft doorgegeven. Wel bleek dat de teller van blessuretijd op 4 minuten stond, waardoor er nog minimaal 23 minuten gespeeld gaan worden.

Of er morgen gespeeld gaat worden is overigens nog maar de vraag, want de vele regen van vandaag kan zomaar eens roet in het eten gooien. Maar is het veld wel bespeelbaar dan begint de wedstrijd om 14:45 uur met een doeltrap voor Oudehaske bij een 1-2 stand en zien we u graag langs de lijn want Nagele zal er veel aan gelegen zijn het duel nog te laten kantelen. Overigens kunnen de vorige week gewisselde spelers niet meedoen wat betekent dat Koen Westervoorde, Emiel Krops en Jens Riks aan de kant moeten blijven. Oudehaske had één keer gewisseld waardoor zij uit een grotere vijver kunnen vissen. Voor meer info over de wedstrijd klik hier>>

Onderstaand de mailing vanuit de KNVB:
Restant uit te spelen. Nog 19 minuten te spelen. Stand 1-2. Er wordt gestart met een doeltrap voor Oudehaske. Oudehaske speelt op de helft gelegen aan de kant van de parkeerplaats. Gele/Rode kaarten: Nagele geen. Oudehaske: W. Hazenberg(GFGY76T) 1 keer geel J.F. Deden(GLWB328) 1 keer geel Wissels: Nagele (1 wisselmoment): K. Westervoorde(LWLJ57W) heeft het veld verlaten voor B. van Mourik(NSQB409) J. Riks(MFQL11L) heeft het veld verlaten voor M. Koene(NXWH949) E. Krops(FSFX80I) heeft het veld verlaten voor T. Koene(MJNM14I) Oudehaske (1 wisselmoment): J. Mulder(FYRL65T) heeft het veld verlaten voor J. van Zanden(FYSW72N) Beide teams starten met 11 spelers aan het restant. De reeds gewisselde spelers van beide partijen mogen niet meer meedoen in het restant. Er hoeft niet gestart te worden met dezelfde spelers als die op 14 oktober op het veld stonden. Iedereen die 14 oktober speelgerechtigd was om deel te nemen aan deze wedstrijd is dat ook aan het restant.