Nagele 1 tegen Sleat 1 gaat door

11 november 2023 11:15

Er kan vanmiddag gevoetbald worden door Nagele 1. Wel is de wedstrijd van Nagele 2 tegen Ens 2, die om 12:15 uur op het programma stond, afgelast omdat het tweede veld meerdere wedstrijden niet aan kan. Het hoofdveld is vanwege renovatie pas na de winterstop weer bespeelbaar.

Vanmiddag dus Nagele 1 - Sleat 1. Nagele zal er veel aan gelegen zijn om de drie punten thuis te houden gezien de ranglijst. Eenvoudig zal dit niet worden en vooral de voorwaartsen Maurits Flapper en Kellen Cattell zullen in de gaten moeten worden gehouden bij het team van trainer Tonny Kerstma. Sleat leek vorige week nog op weg naar een 2-1 zege op Creil-Bant, maar door een blessure van de scheidsrechter werd deze wedstrijd halverwege de tweede helft gestaakt. Dus bleef de ploeg steken op vier punten uit vijf wedstrijden (winst op SVN '69, gelijk tegen Olympia '28 en nederlagen tegen Oudehaske, MSC en Steenwijk).

Nagele won alleen zijn openingswedstrijd. Daarna waren er twee nederlagen, een gestaakte wedstrijd bij een 2-1 achterstand en enkele afgelastingen. De wedstrijd Nagele - Sleat begint om 14:30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter A. Albada. Tot vanmiddag!