Nagele 1 ontvangt vanmiddag Creil-Bant 1

17 februari 2024 11:45

Voor de derde maal op rij na de winterstop speelt Nagele een derby. Dit keer niet tegen een buurdorp maar wel tegen twee dorpen tegelijk: Creil en Bant. Het team van Henk Sleurink bezet momenteel de 3e plek op de ranglijst.

Na de winter werd er door Creil-Bant verloren van de top twee MSC (0-1) en VHK (5-2), vorige week was er een 3-0 zege op Steenwijker Boys. Nagele wist bij de hervatting te winnen van Tollebeek (4-2) maar moest vorige week een nederlaag slikken in Ens (1-0). Vandaag nieuwe kansen tegen Creil-Bant. De wedstrijd begint om 14:30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter P. Maas. Tot vanmiddag!

Klik hier voor meer info over deze wedstrijd en de stand>>