Nagele 1 speelt zaterdag thuis tegen VHK 1

11 april 2024 17:00

Na het gelijke spel bij Sleat staat zaterdag de thuiswedstrijd tegen VHK op het programma. Eerder in het seizoen in een regenachtig Sint Jansklooster begon Nagele nog wel goed maar verloor het met 3-0. Het team van trainer Arjen Plessen bezet momenteel de 2e plek op de ranglijst.

VHK draait een goed seizoen met 37 punten uit 18 duels al ging het in de laatste twee wedstrijden onderuit wat het totaal op drie nederlagen dit seizoen bracht. Uit bij Olympia '28 werd met 1-0 verloren en vorige week lukte het niet het gat met MSC tot vijf punten te verkleinen in een onderling duel (0-2). In plaats daarvan is het verschil nu elf punten geworden en lijkt de titel een moeilijk verhaal te worden. Een plekje bij de eerste drie zal echter nacompetitie opleveren en dat zal het eerste doel zijn op het moment. VHK heeft een aantal spelers die makkelijk het net vinden en is dan ook de meest scorende ploeg uit de competitie met 62 treffers voor.

Nagele kwam vorige week niet verder dan 1-1 bij Sleat waar het zich na een uitstekende eerste helft niet wist te belonen met treffers. Net als tegen MSC (1-4) was het doelpunt van Nagele een eigen doelpunt van de tegenstander. Zaterdag nieuwe kansen om het net te laten bollen in de wedstrijd tegen VHK om zo te proberen de drie punten thuis te houden. Voor het eerst dit seizoen zal er weer gespeeld kunnen worden op het hoofdveld.

Aanstaande dinsdagavond speelt Nagele overigens opnieuw voor de competitie. Dan het inhaalduel in en tegen Steenwijk welke om 18:45 uur begint. Maar eerst dus VHK thuis. Het duel begint om 14:30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter D. Stelzer. Tot zaterdag!

Klik hier voor meer info over de wedstrijd en de stand>>