Help je mee de bal verder te laten rollen?

25 april 2024 16:00

Het initiƫle doel van 100 ballen is razendsnel bereikt. Super! We willen iedereen hartelijk bedanken die al een bal heeft gekocht. De ballenactie loopt nog door tot 7 mei, tot die tijd is het nog mogelijk een bal te doneren. Een doel is er om aan te scherpen dus is het nieuwe doel op 150 gesteld.

Dus mocht je nog geen bal hebben gedoneerd en dit willen doen, dit kan nog steeds. Met deze actie willen we ballen inzamelen voor onze vereniging. Help je mee? De aanschaf van nieuwe ballen is altijd een hele uitgave. Daarom komen we in actie!

Iedereen die V.V. Nagele een warm hart toedraagt kan meedoen. Via onze actielink kun je een bal doneren aan onze club. Zo willen we er samen voor zorgen dat het balletje gewoon kan blijven rollen bij V.V. Nagele.

Doneer een bal
Klik op onderstaande link om een bal te doneren (ook meerdere ballen of een halve bal doneren kan). Ook kan je hier zien waar de teller op dit moment op staat en wie er een bal hebben gedoneerd. Ook anoniem doneren kan.
www.ballenactie.nl/vvnagele

Actie doorsturen
Ken je iemand anders die zou kunnen helpen? Stuur de actie gerust door aan familie, vrienden en kennissen!

Ballenactie.png