Strijd om zaalvoetbaltitel Noordoostpolder

17 december 2019 12:00

Op zondag 5 januari gaat het tiendorpentoernooi zaalvoetbal met tien teams van start in de Bosbadhal. Voor het eerst met een combinatieteam Creil/Bant. De zaalvoetballers van SC Emmeloord verdedigen hun titel op de 23e editie van het tiendorpentoernooi zaalvoetbal. De loting heeft uitgewezen dat Nagele o.a. bij deze twee teams in de poule zit. Welke spelers van Nagele dit jaar meedoen is nog onbekend. Op de foto het team van vorig jaar.

Loting
De loting heeft de volgende teams bij elkaar in de poule gebracht:

Poule A: (Bosbadhal-oud) SSA Creil/Bant – Nagele – Kraggenburg – SVM – SC Emmeloord

Poule B: (Bosbadhal-nieuw) Tollebeek – Ens – RKO – Espel - Tonego

Programma
De eerste poulewedstrijden beginnen zondag 5 januari 2020 om 10.30 uur in de Bosbadhal te Emmeloord. De kruisfinale wedstrijden beginnen om 15.05 uur en de finale wordt om 16.20 uur gespeeld.

Prijsuitreiking
Meteen na afloop is de prijsuitreiking. Behalve de wisselbeker is er ook een gouden schoen voor de topscorer van het toernooi.

Speelschema
Het speelschema en verdere informatie is te vinden op
www.tiendorpenzaalvoetbal.nl

Geniet gratis van dit allereerste sportieve en gezellige polderevenement van 2020.