Nieuwjaarsgroet V.V. Nagele

2 januari 2020 21:45

Een nieuw jaar betekent nieuw ronde, nieuwe kansen en uiteraard ook een beetje terugkijken op het afgelopen jaar. 2019 was voor V.V. Nagele over het algemeen genomen een mooi jaar. Sportief waren er hoogtepunten, bijvoorbeeld het kampioenschap van onze JO-19 en JO-15 maar er waren ook dieptepunten, bijvoorbeeld de degradatie van onze 1e selectie.

Andere zaken die in 2019 voorbij kwamen waren bijvoorbeeld de afronding van onze renovatie met een nieuw dak, Jochem, Saskia en Leonie die na vele jaren dienst het bestuur hebben verlaten, daar tegenover staat de komst van Corine en Marjolein die hun taken overnemen, Jan Peter die tijdens een fantastische Super Saturday vrijwilliger van het jaar wordt voor al zijn inzet, het eindelijk weer 3 senioren elftallen op de been hebben en de wederopstanding van onze 1e selectie die als 2e in de competitie de winterstop in gaat. Helaas hebben we ook trieste berichten gehad als vereniging zoals het overlijden van Dirk Stulp.

In een vereniging als de onze gebeuren tijdens 1 jaar zoveel zaken dat we nog wel een tijdje bezig zijn om alles te benoemen. Ik wil een ieder ontzettend bedanken voor zijn of haar inzet voor onze vereniging. Want V.V. Nagele zijn we samen, ook in 2020. Via deze weg wens ik een ieder een gezond en sportief 2020 toe.

Namens het bestuur,

Thomas Keur