DWP komt uit de tombola en klopt Nagele 1

4 december 2021 20:45

Het was de hele week onduidelijk tegen wie Nagele 1 zou gaan spelen. Uiteindelijk werd het geen inhaalwedstrijd in de competitie maar een oefenduel uit bij 3e klasser DWP. Na een 1-2 voorsprong bij rust gaf Nagele in het 2e bedrijf teveel ruimte weg en kon de thuisploeg nog eens vijf keer toeslaan. Opvallend genoeg kwamen alle goals van DWP via hun rechterkant tot stand: eindstand 6-2.

Lees hier het verslag van deze wedstrijd>>

Alle goals werden overigens vastgelegd door een razende reporter en zijn te zien op facebook @vvnagele. De vraag is of deze razende reporter nog wel zijn comeback gaat maken binnen de lijnen want hij lijkt zijn roeping gevonden te hebben.