Nagele He 35+

Nagele beschikt over een 35+ team die in het voorjaar en najaar op de vrijdagavonden 7 tegen 7 spelen.
Dit betreft een toernooivorm, waarbij op een avond gespeeld wordt tegen andere polderclubs.

Leiders van dit team zijn Steven van Mourik en Ronald Portenge.

Allstars net geen kampioen

17 november 7:45  De Allstars waren er alles aan gelegen om de kampioensbeker bij Flevo Boys op te halen. Twee overwinningen zouden genoeg moeten zijn. Maar het liep anders vrijdagavond. Aan het begin van het seizoen verpulverden de sterren van weleer de tegenstanders nog, met name door een conditionele trainingsvoorsprong. Gedurende het seizoen werden de opponenten steeds iets fitter, waar de Allstars niet fitter werden dan ze al waren. Emmeloord werd dan nog wel met 3-1 verslagen maar VENO bleek met 2-1 te sterk waarna het zilverwerk aan de neus van de coaches Ronald en Steven voorbij ging. Het verdriet werd naar verluid weg gedronken bij Sjoerd thuis in Emmeloord..

Allstars tonen menselijke kant

12 oktober 7:45  De Allstars hielden de afgelopen weken huis in de polder. Tegenstanders werden op de slachtbank gelegd en naar ruime nederlagen gespeeld. Gisteren (vrijdagavond) toonden de sterren van weleer eindelijk enige vorm van empathie voor hun opponenten, die dit keer ook mochten deelnemen aan het spel. Tollebeek werd met 4-3 huiswaarts gestuurd en Flevo Boys mocht zelfs het zoet der overwinning proeven: een 3-1 verlies. Naar verluid liggen de Allstars nog steeds op kampioenskoers.

Allstars laten punten liggen

23 september 13:15  De Allstars van Nagele hebben tegen VENO de eerste punten gemorst. Er werd met 3-3 gelijk gespeeld. In de andere partij waren de sterren van weleer wel op dreef. Er werd namelijk geen spaan heel gehouden van Bant: 3-0 winst. De wedstrijden werden afgelopen vrijdag gespeeld in Tollebeek.

Allstars verpulveren tegenstanders

7 september 10:00  De Allstars van Nagele zijn uitstekend uit de zomerstop gekomen. De intensieve trainingssessies misten hun uitwerking niet. Het team van coach Ronald Portenge en Steven van Mourik maakten vrijdagavond korte metten met Blankenham (4-1) en Tonego (4-0).