Leider

24-10-2023

Leider/coach Nagele 2

V.V. Nagele is voor aankomend seizoen 2023/2024 op zoek naar een leider/coach voor het 2e elftal. Wij zoeken een enthousiast iemand die op wedstrijddagen goed kan werken met een jonge selectie en die oog heeft voor de cultuur van de club. Nagele 2 komt uit in de reserve 4e klasse zaterdag en bestaat voornamelijk uit het net doorgestroomde JO19 team die hun eerste seizoen in de senioren tegemoet gaan, aangevuld met wat meer ervaren senioren spelers. Trainingen vinden plaats samen met het 1e elftal op de dinsdag- en donderdagavond gegeven door de hoofdtrainer en zijn staf.

Taken en verantwoordelijkheden:
  • In overleg met de staf van de 1e selectie het samenstellen van de selectie voor de wedstrijddag;
  • Het coachen en leiden van het 2e elftal op wedstrijddagen.

Profiel van de ideale kandidaat:
  • Je bent ambitieus, met oog voor de verenigingsstructuur waarin prestatie en plezier in voetbal samen gaan;
  • Sociaal en communicatief vaardig;
  • Toont betrokkenheid bij de vereniging als geheel;
  • Denkt constructief mee waar dat nodig is;
  • Je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) overleggen.

Ben je geïnteresseerd dan kun je reageren via [email protected]

Mocht je meer inhoudelijke informatie willen verkrijgen over de functie kan er contact worden opgenomen met het bestuurslid senioren van V.V. Nagele: Thomas Keur 06 29 514 624.

Reageren op de vacature

* = verplicht